Blair Waldorf i Robinsson?

För att göra en lång historia kort. Mina vänner anmälde mig till Robinsson för ett tag sedan bara för att jag VERKLIGEN inte passar. Det fick TVÅ dagar innan de ringde upp mig. Jag var tydligen "perfekt för att vara med i Robinsson". Jo tjena!

Sagt och gjort, jag gick på intervju idag och som jag misstänkte redan innan älskade de mig. De ville absolut att jag skulle komma tillbaka. Fick till och med hålla upp designerväskan inför kameran och berätta vem jag fått den av, kära älskade pappsen. För visst är Blair Waldorf pappas lilla flicka?!

Om jag går vidare vet jag inte om det är tidernas största diss eller en komplimang. Tillräckligt bortklemad för Robinsson, ja det klingar underbart på mitt CV...


Om jag skulle vara med?
ALDRIG. Över min döda kropp. Någon hjärncell har jag faktiskt i mitt stackars huvud!


Robinsson Anna är den jag hejjar på iår! Sjukt duktig tjej!
Vem vill ni ska vinna robinsson 2009?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0