Breakfast at Tiffanys

Vilken morgon!
Jag höll seriöst på at få en liten chock när jag tittade mig själv i spegeln i morse! Kan bero på att jag färgade håret lite mörkare igår och inte riktigt är van vid det, men ja.. En mindre chock var det definitivt!

Frukost på sängen i morse. Åh vad jag hatar det... Inte för att det inte är mysigt, för det är det (kanske ligger i topp tio på mysigaste sakerna ever att få) utan mer för att jag aldrig får bestämma själv i vilket "matmood" jag är. Brickan lastas full med allting från ljusa brödskivor med ost till frukter i olika utformningar. Jag önskar bara att jag kunde bestämma själv vad jag ville äta på morgonen eller inte. Och att de inte gjorde de så lätt för mig att komma undan med ett äpple och några vindruvor. Att de höll koll. Men nej, ingen vågar sätta sig upp mot Queen B. Alla bara observerar i tystnad och jag kan bete mig hur jag vill...



/ Queen B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0