Ett glas rött och solsken över sthlm stad!

Ett glas rött på balkongen. Solsken över sthlm och mitt humör är på topp! Blair feels like a queen!

Vet ni vad som slog mig förut? Att jag snart fyller år! Jag ÄLSKAR att fylla år, jag älskar att fylla år,jag älskar att fylla år! Ja, jag är som ett litet barn. Jag älskar högar med paket (alla vet dock att små paket är de bästa!) och jag älskar att bjuda hem alla jag tycker om på ett glas rött i kristallglas. Jag får känna mig uppskattad och älskad, för det är min, bara MIN dag! Har ni någonsin den känslan?



Jag har inte pratat med love än heller. Jag antar att vi både är för stolta för att säga förlåt till den andre. Så har det alltid varit... Jag tänker inte krypa först, jag kryper inte för någon. Jag tänker inte bry mig. Men hur kommer det då sig att jag har en sådan iskall klump i magen? Jag mår egentligen bra, det här är mer ett... orosmoln på min blå himmel. det blåser helt enkelt över, kanske. Vad vet jag.
Just nu är jag ganska nöjd med mitt glas vin och solens strålar i ansiktet!

Kommentarer
Postat av: skinny love

jag älskar alla dina bilder på Blair, hon är såå sjukt snygg!

2009-05-24 @ 17:36:46
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0