Fina flickor får sitta inne och studera när solen skiner. fuck, jag vill ut!

Solen börjar sakta stråla över  mitt underbara sthlm och vad gör jag?
Jo, jag sitter uppkrypen i min skrivbordsstol i den största juicydressen jag kunde hitta här hemma med håret i en boll och är helt ofixad. Nästan lite spöklik. Varför jag inte är ute och roar mig?
För att jag går en krävande linje på universitetet och vi råkar ha en inlämningsuppgift som ska in i morgon och jag kan säga så här, det är INTE så roligt... Jag vill vara klaaaaaaaaaaar. NU! Gärna igår! (usch vad jag gnäller, nästan som ett litet barn!)



Jag skulle hellre sitta på någon uteservering och spana på folk idag. Kika på alla lättroade turister som fotar ALLT, höja ögonbrynen åt fjortiskidsen som driver runt och är "coola" och givetvis skratta åt alla ö-kändisar som spatserar runt och tror att de är såååå kända och speciella.
 Nej, jag har inget över för kända människor, jag har haft min beskärda del av dem och jag säger nej tack. De är bara vanliga människor med lite för stort ego. That's it.


Nu ropar min böcker på mig... back to reality!

Kommentarer
Postat av: lillis

Tänkte bara säga att jag har frågestund på min blogg om anorexia.. jag hade det nämligen..

kram

2009-05-19 @ 13:25:00
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0