fröken perfekt gör entre igen.

Okej jag har lugnat ner mig lite. The queen is back.
Visst, allting bara rasade idag. Men jag tänker inte ge upp, jag tänker bygga upp det igen. Bygga det starkare, mäktigare än det var förut... Jag ska fortsätta att låtsas som om att jag är den perfekta flickan i den perfekta världen. För ingenting kan rasa det, även om jag faller samman på insidan.



Jag ställde mig just framför spegeln. Jag brukar undvika speglar, hatar ändå det jag ser.  Men tänkte att det var dags, har gått ner två kilo på ungefär en vecka.  Lika bra att ta tag i det hela, se djävulen i ögonen. Jag önskar att jag hade låtit bli.

Kommentarer
Postat av: skinny love

tack tack:) & jag har efter läst igenom dina inlägg hittat en ny favoritblogg:D den är helt underbar!

2009-05-23 @ 20:10:07
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: Miss X

Jag hade också världens borderlinedag idag. Först när man fått ut allt kan man se tillbaka på sig själv och undra om allt står ok till! Nästan lite löjligt!



Skönt att höra att du känner dig bättre med! Hatar att bråka med min familj, känner mig alltid så utstött! fy...



Ska skärpa mig nu, usch. Men samtidigt behöver jag vaca!! Skolan och siffror snurrar i mitt huvud, och i denna värme blir man faktiskt deprimerad!



Ha en bra helg! xx!

2009-05-23 @ 22:10:40
URL: http://dontswallow.blogg.se/
Postat av: lillis

Jobbigt att hata speglar och så. jobbigt att ha gått ner 2 kg poå en vecka.. eller? :( Kram

2009-05-24 @ 14:07:39
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0