Jag är för fet för en kanelbulle och för rik för H&M

Jag vet egentligen inte varför jag valde att göra en blogg.. Kanske för att jag måste ventilera mina tankar någonstans. Mina tankar tar nämligen sakta men säkert död på mig. Och jag är för bra för att dö.



Idag är en skitdag. Rest hela dagen vilket inte har resulterat i några regelbunda måltider. Jag höll på att börja grina när pappa erbjöd mig en kanelbulle på flygplatsen. Ni vet en sån där smaskig, stor med jätte mycket glasyr? Bra jobbat Blair, BRA. Åååh, ibland är jag så dålig!
Jag vill verkligen kunna äta allt det där, jag vill göra pappa glad och nöjd över sin lila flicka! Men nej, det går inte. Allt jag kan tänka på är hur tjock jag blir om jag stoppar i mig det där. Och nej, det kommer inte på fråga att bli tjock.



Så istället åkte vi direkt till Louis Vuitton och köpte mig en ny sjal. En rosa fin som håller min stackars frusna kropp lite varm. För i min familj köper vi hellre glädje än att ta tag i problemet. Materiella ting löser allt...eller?

/ Queen B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0