Morgonstund har guld i mun?

God morgon sleepyheads!
Jag hatar vädret i sthlm idag och igår. Kan inte vädergudarna ge mig lite sol så att jag får tillbaka orken att bry mig om saker?


I går natt ringde my love. Jag blev så förbannad att jag slängde ut telefonen genom fönstret. Inte likt mig, egentligen. Jag brukar inte bli SÅ arg, men det ligger nog lite dramaqueen i mina ådror antar jag. Ibland är love så sjukt dum. Jag förstår inte hur han tänker. Han är bara så..blind och dum. Och jag är så duktig på att spela. För det mesta. Men inte igår.


Dessutom pekar vågen mer och mer neråt för varje dag som går och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är aldrig bra vär vågen får en för stor del i ens liv! helvetet jag går igenom önskar jag ingen annan!

2009-05-24 @ 19:16:56
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0