Queen B is a busy busy B

Idag har jag jobbat på mitt jättefancy jobb. Ja, jag har faktiskt ett jobb för er som bara trodde att jag var pappas flicka! Visserligen bara för att det hänger ihop med min utbildning och ger erfarenhet, but still... I got it!

Att jobba är bra. Jag känner mig nyttig, som om att jag faktiskt gör någonting. Och dessutom slipper man tänka så mycket på sin egen sits eftersom man är fullt upptagen med att visa sig ifrån sin bästa sida hela tiden! 
Vad har ni gjort idag?


Nu ska jag krypa ihop till en boll i soffan, dra filten över mig och bara ta det lungt. En lugn och skön fredagskväll! Oj.. det där kändes sjukt ovant att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0