Lär känna mig lite lite till..

1. Tre namn jag lyssnar till

Im Blair,men prinsessan går också bra när pappa säger det.

2. Någonting jag tycker om med mig själv

Att jag alltid får som jag vill 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv
mina matvanor. IM A FREAK!

4. Detta är jag rädd för

döden? mat? världskrig? Nä inte vet jag.

5. Tre saker jag vill ha varje dag
Utmaningar, vardagslyx och ett glatt humör
6. Tre saker jag absolut inte kan göra

Äta något jag inte vill, sluta shoppa och att vakna tidigt

7. Detta tycker jag om att göra

Resa, shoppa och att umgås med mina vänner. Im such a partyanimal...
8. Detta vill jag göra just nu
Fly från nuet till pappas slott i frankrike vore skönt, bara komma iväg!

9. Bästa känslan

Lycka.

10. Värsta känslan

Besvikelse.

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har

 Stil, självständighet och humor

12. Är jag kär just nu?

Ja, love.

13. Jag vill gifta mig...

bara om jag får årtiondets mest påkostade bröllop, vilket blir svårt nu när kronprinssesan bestämde sig för att gå o gifta sig! Tur att jag är ung...

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör

Leva bara. LEVA.

15. Min käraste ägodel

Mina handväskor och smycken.

16. Något jag vill ha i present

Jag är lite sugen på en Gucciväska size XXXL till min födelsedag och ett hermes armband! :)

17. Detta har jag på mig just nu

Vinröd juicy couturedress, toffflor.

18. Favoritkläder

Alltid klänning och gärna en fin kavaj till.

19. Favoritdjur

min chihuahua Dolce står mig varmt om hjärtat!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest

Allt man kan dansa till!

21. Favoritlåtar just nu

Ja för det vill väl ni alla veta va? ointressant..
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan

Jag läser ekonomi på universitetet så take a guess!?
23. Stjärntecken

Tvilling

24. En bok jag älskar

Vem behöver böcker när det finns serier?

25. En film jag älskar

Sex and the city, the move

26. Tv-program jag gillar

The City.

27. Favoritdoft

Den där doften som finns hos någon man verkligen tycker om.

28. Detta äter jag gärna

fetaost är en av mina största laster.
29. Dricker helst

Allt som är dyrt
30. Favoritgodis
äter inte godis.

31. Hit vill jag gärna åka på semester

Jag har varit i princip över hela världen. Men Tobago kanske? Eller NY.

32. Färg på mina ögon

Väldigt blåa

33. Min längd
170, försöker komma undan med 173. Det fungerar sällan!

34. Jag tror på

Mig själv.

35. Jag spelar

svårfångad för det mesta.

36. Person jag beundrar

Pappa!

37. Så här bor jag

.i en takvåning i centrala sthlm. förhoppningvis strandvägen snaaaaaart!

38. Antal döda krukväxter i hemmet

Vi har folk som tar hand om det så inga, annars skulle de väl inte göra sitt jobb?

39. Det här tänder mig

Alla som är som Chuck Bass. Muuuums!

40. Det här gör mig avtänd

Feta, dumma, självbelåtna idioter!

41. Favoritfärg

Klassiskt! grått, svart, vitt..

42. Favoritcitat

"Karlar är skit.. köp dig en hund istället"

43. En hemlighet jag vet

Min egen.

44. Bästa present jag fått

Hmm. En jordenrunt resa eller kanske min Rolexklocka...

45. Senast köpta skiva

Vem köper sånt?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är

Mitt hår. Brunt, lååååååååångt...

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är

Min storlek.

48. Udda förmåga/egenskap

Jag har en förmåga att ALLTID få som jag vill...

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara

En katt, "Du får klappa mig när jag känner för det". bestämmande tjej, hej!

50. Vad lyssnar du på just nu?

Melissa Horn- kvar i något jag lämnat. Ni vet, depptankar kräver deppmusik! ;D

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Glassat på balkongen med ett glas rött.

52. Var är dina föräldrar födda?

Stockholm for life.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Spotify, Världens bästa skapelse!

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Jag gillar Prinsen. Eller så är det ganska gott på Skybar i Athen.

55. När badade du i en pool senast?

I Tobago i februari.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja, jag är ju en liten dramaqueen ut i fingerspetsarna så vad hade kunnat passa bättre?

57. Hur många barn vill du ha?

2 som jag ska skämma bort så fruktansvärt! En äldre pojke och en yngre flicka!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Hårdrock och allt annat alternativt.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

I min sits? hey, come on. Är väl solklart! MODERAT!

60. Vad har du för TV-kanaler?

För många...

61. Har du åkt moped någon gång?

Eh, usch! Jag gör inte sånt...

62. Har du busringt någon gång?

Yes, till en viss kändis son.. HAHA.

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nope, inte än men det kommer väl!

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

som sagt; Jag gör inte sånt!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Varit världen över.. det var ett himla tjat! 

66. Har du en egen trädgård?

Lycka till med det mitt i stan. Räknas en park? ;)

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

simpssons! Haha I love Bart!

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Du gamla, du fria du fjällhöga nord. Du tysta du glädjerika sköna. Jag hälsar dig vänaste land uppå jord. Din sol din himmel din ängder gröna. Din sol din himmel dina ängder gröna. Du tronar på minnen från fornstora dagar. Då ärat ditt namn flög över jorden. Jag vet att du är och förblir vad du var. Ja jag vill leva jag vill dö i norden.
Rätt? fel?

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar. Med Love! och massa massa massa bubblor!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Hm. Jag vet inte. Twilligt kanske?

71. Favoritperson?

Blaaaaaair! dvs, mig, hahahah!

72. Chips eller popcorn?

Inget tack.

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Ljusrosa. Eller mäktigt röd!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Vilka idioter gör sånt? Har ni inte råd med cigg?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Yes, har modellat en del. Men kanske inte direkt "tävling"?

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin om det ska vara någon.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Jag åt sallad med min kära vän A. Romantiskt va?

78. Favoritchoklad?

Oj, all mörk choklad!

79. När röstade du senast?

Förra valet! Och nu igen snart!

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

På en väns landställe. Är det här verkligen relevant?

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja, i danstävlingar.

82. Är du bra på matlagning?
Ja, är lite av en expert. Men bara för att jag aldrig äter dem.
83. Klarar du att tanka själv?

Vem fattar inte hur man tankar som är över 18?
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Så desperat är jag faktiskt inte när det kommer till shopping!
85. Pepsi eller Coca Cola?

Cola light!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Njaaa.. måste dock ha dräckt där jag jobbar nu!
87. Vad var det senaste du handlade?

Ett armband ifrån Mulberry
88. Har du kräkts offentligt?
Jag är bra på att göra det själv istället.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Jag är redan mångmiljardär så kärlek vore väl inte fel?
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Nej, bara sexuell attraktion.
91. Har du ringt något betalnummer?
118118?

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Nej, bara "vän"...

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Mig själv tror jag.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Niet, inte ett hårstrå förrens jag var 3 och se på mig nu! Haha!

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Nej, jag är så där kryptiskt irriterande att jag bara har autosvar från teliadamen!

96. Vad har du i din väska?

En död hamster kanske? haha nej men vad tror ni..!? En telefon, kalender, nycklar, cigg, plånbok..

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Tar en cigg på balkongen.

98. Vad är du tacksam för idag?

För allt jag har.

99. Var hittade du den här listan?

Är det viktigt kanske?

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Miss X och skinny love räcker för mig! ;D Kvalitet före kvantitet vet ni..


Kommentarer
Postat av: Martina

de va ju lite. Haha jo kan tro de, e svårt att anpassa sig till en liten stad som denna när man e van vid storstadspuls, ja menar här behöver man aldrig stressa, aldrig trängas (utom på hotellet som e enda utestället) så man kan ta livet med ro.

2009-05-24 @ 20:44:22
URL: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: Miss X

Ahh, lista! Kul! :) Nu har jag något roligare att göra än min marknadsföringstenta... I den här värmen är inte koncentrationen på topp alltså! Och det sista man vill göra är sitta inne hela dagen - vill säga inte röra på sig eller sola!



Du måste läsa Bergdorf Blondes, om du itne gjort det redan?

Jag älskar den boken. Plum Sykes som skrivit den! ladda ner den eller beställ hem den, jag köpte min inför flyget och kunde inte slita mig!



Tycker det låter skönt att du har den inställningen! Man ska älska sig själv mer än alla karlar! De är inget att ha om de beter sig illa!



xx!

2009-05-24 @ 21:34:30
URL: http://dontswallow.blogg.se/
Postat av: skinny love

ojoj, ska fylla i denna direkt:D

2009-05-25 @ 13:51:53
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: skinny love

det låter bekant, påminner mig om jag & mitt ex. Som jag träffar då &då.. Vi är exakt likadana, ingen vill vara svag:P Fast har kanske fått upp ögonen för ngn annan, men jag är inte riktigt säker än;P hur har dagen gått för dig?:D

2009-05-25 @ 13:55:37
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0